♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Isabella Gonzalez - 17 juni 2012 18:17

Jag bara väntar och väntar på att min efterlängtade iPhone 4s ska komma på posten! Det är två veckor sedan nu jag förlängde mitt abonemang och fick en mobil på köpet. Det skulle ta 2-4 veckor eftersom att dom inte fanns hemma förtillfället.

Men vad jag längtar!!!! 


   

Av Isabella Gonzalez - 17 juni 2012 18:08

Igår brast allting för mig. Ångesten greppade tag rejält om mig och en liten grej från min pojkväns sida fick allt att bli ännu värre. Skulle jag reagera likadant om allt var bra?

Var på toaletten och fällde ett par tårar, och kände hur bröstkorgen blev tung, och luften var inte lätt att andas in. Tankarna på att inte orka med livet mer var enorma. Nej hur länge ska man palla detta? Jag vet inte. Vill inte fortsätta såhär. Vill bli fri ifrån detta som tynger mig.


Igår firades min bror, som fyller 12 år på Onsdag. Mitt i firandet får jag ångest och måste kämpa för att hålla god min. För min brors skull. Jag lyckades men på kvällen var jag helt slut med en sprängande huvudvärk. Vill gråta hela tiden och höll mig inne idag.

Min pojkvän och bror skulle ut och spela fotboll. Jo jag tyckte inte det var passande väder men mådde också så sjukt dåligt psykiskt... Dom har varit borta länge nu, och här hemma sitter jag och är jätte ledsen. Känner både att jag förlorade nästan tre timmar med dom men samtidigt att jag inte hade kunnat släpa mig ut ändå.


Vilket deprimerande inlägg, men jag var bara tvungen att få skriva av mig. Kanske finns där en räddande ängel någonstans som ser och förstår.

Ovido - Quiz & Flashcards